Çanakkaleden Eskişehir Turu 26 KASIM

canakkaleden-eskisehir-turu-26-kasim-2016

Çanakkaleden Eskişehir Turu

26 Kasım Cumartesi günü cumayı cumartesiye bağlayan gece  saat: 01.00’da Cumhuriyet meydanından hareket ediyor ve yolda verilen muhtelif molalar sonrası Eskişehir’e varıyoruz.

eskişehir gezilecek yerler

Eskişehir’e varış sonrası kahvaltı için serbest zaman veriyoruz. kahvaltı sonrası turumuzun ilk durak noktası Tülomsaş fabrikasına gidiyor ve ilk yerli ve milli arabamız olan Devrim Arabasını görüyoruz.Sonrasında Türkiye’deki en önemli parklardan bir tanesi Kentpark’a doğru ilerliyor ve burada verilen serbest zamanda ilk yapay denizi görüyoruz.

REZERVASYON VE DETAYLI BİLGİ İÇİN 0532 378 4246

Kentpark’taki serbest zaman sonrası belki de ülkemizdeki en önemli tematik parklardan biri olan Sazova Bilim ve Kültür Parkı’na doğru ilerliyoruz.

Burada Masal Şatosu, Eti denizaltı Müzesi ve Bilim Müzesini gördükten sonra parkımızı tren eşliğinde geziyoruz.

Öğle Yemeği
Öğle yemeği sonrası gezimizin ikinci bölümüne geçiyor Balmumu Müzesini ziyaret ediyoruz. Bir çok sanat edebiyat ve siyaset insanının balmumundan yapılmış olan heykellerini gördükçe sizde hayran kalacaksınız.

REZERVASYON VE DETAYLI BİLGİ İÇİN 0532 378 4246

Balmumu müzesi sonrası Eski Odunpazarı evlerini ve Atlıhan El sanatları çarşısında serbest zaman vererek tarihi sokaklarda gezintiye çıkabileceksiniz. Odunpazarı evlerini gördükten sonra Çanakkale’ye doğru yola çıkıyor ve muhtelif molalar sonrası Çanakkale’ye varıyoruz.